neděle 9. září 2012

Kosmetická ochutnávka - Ladybox

Těšila jsem se na dny Marianne. Chtěla jsem jich využít k nákupu nějaké kosmetiky. Nakonec jsem se do obchodů vůbec nedostala a jak čtu některé blogy, tak jsem ani o nic nepřišla.

Navíc jsem dnes objevila možnost, jak si vše vynahradit. Kosmetické ochutnávkové balíčky Ladybox. Do totho určitě půjdu. Za dostupnou cenu dostanu možnost každý měsíc prozkoumat něco nového. Bezva je, že jeden z výrobků bude i v plném balení, takže myslím super nabídka.

Pokud také rády zkoušíte něco nového, mrkněte tady.

1 komentář:

  1. Mám stejný názor. Taky jsem se na ně moc těšila, nakonec je nestihla a co čtu blogy tak mi to ani nevadí :-)

    Na mém blogu právě probíhá giveaway, třeba se budeš chtít ty a tvoje čtenářky zúčastnit :-)
    http://marketatrpisovska.blogspot.cz/2012/07/soutez.html

    OdpovědětVymazat