úterý 17. dubna 2012

Manufaktura

Tady je snad komentář zbytečný ..... ☺














Hezký večer.

PS: Už asi vím, co se objeví v sobotní rubrice "Moje radosti".

Těším se na Vás.

5 komentářů:

  1. Milá Estro,
    děkuju za krásný komentář na mém blogu, hned jsem zaskočila k Tobě a úžasně se pokochala samými překrásnými věcičkami. S radostí jsem se zařadila mezi tvé pravidelné čtenáře, protože se tady cítím moc dobře, "útulně", bezpečně...zkrátka jako doma. Mám velkou radost, že Tebe isnpiruje můj blog, a naopak já se budu chodit nainspirovávat sem. ;-) I když třeba jen jako "tichý čtenář", který se u počítače usmívá a rozněžňuje nad lahůdkami, které nám tu chystáš.
    Měj se krásně, přeju Ti, ať se Ti blogování pořád tak bezvadně daří a těším se na další shledání.
    P.S. Na knížku budu brzy dělat recenzičku, abys Se šarmem Pařížanky nekupovala jako zajíce v pytli ;-).
    Vivi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju za návštěvu a jsem moc ráda, že se Ti blog líbí.
      Těším na recenzi Pařížanky. Dnes jsem byla v Levných knihách a Coco u nás bohužel nemají. Trošku ale pošilhávám po životopise Hany Vítové...
      Přeji hodně nápadů na krásné blogy, které děláš.
      Estra

      Vymazat
    2. Milá Estro,
      životopis Hany Vítové je právě teď na mém nočním stolku. Leží pod Adinou Mandlovou (Dneska už se tomu směju). Jsou to skutečné knižní lahůdky (tedy Adina rozhodně, tu čtu už potřetí; a na Hanu se teprve těším).
      Měj se krásně.
      Vivi

      Vymazat