sobota 14. dubna 2012

Moje radosti

Když dnes zakládám  blog "Moje radosti", přála bych si, aby se stal pravidelným ohlédnutím za tím, co mi v uplynulém týdnu udělalo radost, co mě potěšilo, osvěžilo. 
Také bych si přála, aby tento blog mohl být často i inspirací pro Vás k načerpání pozitivní energie a nových zážitků. 

Miluju staré časy.
Obdivuji eleganní dámy a gentlemany ve filmech pro pamětníky. Ráda se probírám alby se svatebními fotografiemi předků....

Když mě pracovní povinnosti zavály do Prahy, bylo jasné, kam se vypravím.....

Uměleckoprůmyslové museum - Pražské módní salony 1900-1948 


A hlavní dojem z výstavy?

NADČASOVOST

U spousty šatů, které jsou zde vystaveny jsem jen vydechla "Takové chci....." Většina z nich by se dala směle obléknout i dnes a okolí by padlo úžasem....

Výstava dle prospektů končí 29. 4. 2012, ale pán na výstavě mi prozradil, že by měla být prodloužena do 13. 5. 2012.

Tak šup šup, ať to stihnete. Stojí to za to !!!


Příjemné zážitky...


4 komentáře:

  1. Estřičko, tady je krásně :-), tady u tebe se mi líbí.
    Krásný den, P.

    OdpovědětVymazat
  2. Pavli, to jsem moc ráda. Tak to má být :-) Mně blog dělá radost, když ho tvořím a těší mne, když ostatním dělá radost ho číst.
    Moc děkuju.

    OdpovědětVymazat
  3. Miluji staré časy a filmy pro pamětníky. Manžel vždy říkal, že jsem ze staré školy..asi jsem, ale nestydím se za to. Jsem na to pyšná. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to by byla návštěva této výstavy to pravé. Nad některými kousky jsem vážně žasla!!Líbí se mi že ženy byly ženami. Já sama se musím stydět - sukní mám v šatníku jen pár (3?)a nosím je tak 5x do roka :-))

      Vymazat